Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.01.30. 08:33 Nicholas Flamel

Kigáncsoltak a folyosón, tehát másokat gyakran molesztálok

Tehát lehullott a lepel, Nicholas Flamel meztelen, és a saját csapdájába esett az intőgyűjtemény blog olvasói előtt - igazából nem voltam más, mint egy hiperaktív gyerek, aki órák után egyből az udvaron termett, ahol molesztálta a kisebbeket. Sőt, már odaúton a folyosón is elkezdtem. Igazából csakis ezért jártam a suliba.

De mint mindig, ez sem az, aminek látszik, úgyhogy hallgattassék meg a másik fél is, így 11+ év után. Akkor nem hallgattatott meg.

Futottam a folyosón, az ebédlőbe, ami ugyan tilos volt, legalábbis szóltak érte mindig, én viszont siettem. Kezemben a menedzserkalkulátorom, ami 1998-ban egy általános iskolás diák kötelező felszerelése kellett legyen, nyilvántartani a baromi sok contactot, meetinget, és ha valami fontos eszünkbe jut, memot írni. Persze ugye akkor még mobilja se volt senkinek, de még a szüleink telefonján is ritkán telefonáltunk. Na mindegy, egy ilyen volt a kezemben, biztos épp egy fontos schedule csipogott, és rohannom kellett - ilyesmi, mondjuk:

10:00 AM - GESZTENYET SZEDUNK A BELSO UDVARON

Aztán egyszer csak borul minden, én repülök, elvágódok, csúszok másfél métert, közben a drága kütyü apró darabokra törik a padlón, én meg nézek: wtf happened? Hátranézek, és egy sunyiképű, eggyel alám járó gyerek még épp nézi műve eredményét - ő gáncsolt ki, teljesen szándékosan -, aztán bemegy a terembe. Ezt nem hagyjuk, utánamegyek, de ott az osztályfőnöke, aki rögtön begyújti az ellenőrzömet, amit a következő beírással kapok vissza:

"Tisztelt Szülők! Nicholas Flamel óra alatt rendszerint mással foglalkozik, a kisebbeket az udvaron és folyosón gyakran molesztálja."

  • Nem molesztáltam kisebbeket az udvaron. Igazából még csak nem is nagyon beszélgettem velük, nem ismertem őket különösebben. Ilyen panasz, megkeresés, stb. nem érkezett hozzám, hogy bárki szerint molesztálnám a kisebbeket az udvaron - mint ahogy nem is történt, visszakanyarodva a bekezdés elejére.
  • A folyosón se molesztáltam kisebbeket. Szintén, ezt se jelezte, panaszolta senki, és nem történt ilyen. Nekem mutogattak bicskát nyolcadikosok, úgy hogy a falnak szorítottak, akkor a tanári kar nem állt ki mellettem, egyetlen kivétellel (ő volt az illető, egy nagybetűs Tanár, vagy akár Pedagógus. A legnemesebb értelemben.)
  • Viszont a folyosón engem akkor és ott elgáncsoltak, ok nélkül (az illetőt addig legfeljebb látásból ismertem), és ha nem a menedzserkalkulátor törik szét a kezemben, akkor pár fogamat hagyom ott. Nagyjából egy tucat ember nézte végig az esetet.
  • Óra alatt pedig csakis azzal foglalkoztam, ami érdekelt. Ha nem az óra volt az, akkor más - se a tanárt, se társaimat nem zavartam, olvasgattam, leckét írtam, rajzoltam, mikor mi. Jogom van hozzá, remélem nem a Clockwork Orange híres jelenete az, amit a tanárok elvárnának tőlünk tanítás alatt.

Az engem elgáncsoló hülyegyerek tudomásom szerint semmilyen beírást nem kapott, azon meg azért gondolkozzunk el, ha egy felnőtt emberről valaki ilyet állít, mint ez a beírás, akkor ha a molesztálást nem tudja bizonyítani, bizony rágalmazás, vagy becsületsértés bűncselekményéért kell feleljen, ha a sértett nem hagyja annyiban.

Egy 11 éves gyereket úgylátszik, minden további nélkül rágalmazhat a tanárja. A becsületébe is tiporhat. A gyereket senki nem védi, hallgatja meg, ő pedig nem tudja, és nem is fogja magát. Ez a magyar oktatás.


13 komment

Címkék: gáncs figyelmeztető


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr901676216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.01.30. 09:51:29

Azért remélem még abban az évben megdolgoztál az intőért, amit akkor kaptál...

Kétszer úgysem büntethetnek meg ugyanazért! :)

Nicholas Flamel 2010.01.30. 09:57:30

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Nyilván megdolgoztam érte, valahol, valamikor. De itt a történtek, és a beírás között észbontó mértékű diszkrepancia áll fent, a büntetés véleményem szerint így nem jogos.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.01.30. 10:46:36

Látom, ez azóta is mély sebként vésődött a kedves szerzőbe :)

Amúgy nálunk az osztályban akkoriban már volt legalább egy mobil. Nekem 2000-ben lett, jóformán a lemaradtak között :)

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.01.30. 10:47:11

Úgy értem, ezt a konkrét köcsögöt megvártad egy félreeső helyen, és levezetted a benned az eset kapcsán felgyülemlett feszültséget...

Nicholas Flamel 2010.01.30. 11:02:58

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: ilyen nem történt, nem is érdekel.
@Krajcs: jah, azóta is ezen kattogok mindennap

mókuscickány 2010.01.30. 12:29:59

De felnőttként ugye már nem molesztálsz kisgyerekeket?

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.30. 13:54:34

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Gyerekek szerintem nem így gondolkoznak. Csak van visszatrtó ereje a (jogtalanul kapott) beírásnak is..

logikaibukfenc 2010.01.30. 13:57:28

engedd meg : NINCS IGAZAD

pszihológiai terror az egy kissebnek, ha azt látja hogy a NAGY büntetlenül megtehei

???

nem esik jól ha ő mondaná ugye hogy ne tessék már szaladgálni...

keleti filozófia

dehiszen üres a folyosó (!)

nem. TE zavarod a szaladgálással a megszokott, kialakult rendet, és
CSENDET !

SENKIT NEM ÉRDEKEL, hogy .........

logikaibukfenc 2010.01.30. 13:58:55

önfejű, magamutogató, fontoskodó ember vált így belőled

logikaibukfenc 2010.01.30. 14:01:34

csak az hogy te bontotad fel jelentéktelen (kinek is?) kis tetteddel az egyensúlyt

ezt ilyenkor értetlenül felemlegetni szégyen

ha tanultál volna a legelején belőle

akkor csendben maradtál volna
ésnem ide írsz,
hanem teszel valamit

és annak eredményét publikálod

közlekedő edény 2010.01.30. 15:42:17

minden jóban van valami jó, kaptál egy klassz intőt

miért nem lehet a könyvesblogon kommentelni? megszünt 10.53-kor, mi történt

közlekedő edény 2010.01.30. 15:43:09

legalább most írhattál róla, éljenek az intők

miért nem lehet kommentelni könyves blogra? 10.53tól megállt

Loona 2010.05.24. 21:02:54

Jaj, menedzserkalkulátor! Nekem is volt, egyedül nekem a gimiben! Szuperül lehetett puskázásra használni! :D Sajnos egyszer görkorival mentem boltba, hazafelé elvágódtam, és a vásárolt tej kicsit belefolyt a kalkulátorba... Utána is működött, de a kijelző túl foltos lett.
süti beállítások módosítása