Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.06.24. 15:08 L'eau fasse

Sportszerűtlenség

A vizsgaidőszak lustaság rányomta a bélyegét a mi aktivitásunkra is, de ígérem, most, innen a távolból (merthogy távol vagyok) csapatok heti 1-2 bejegyzést (persze küldjetek, mert a saját fogytán van). Most egy olyan következik, ami abban az elveszett/padláson archivált üzenőfüzetemben van, amelyikbe a korábban megénekelt, Nicholassal közösen kapott intőnk is benne volt. Scan nincs, de majd ha otthon leszek, megpróbálom előkotorni:

"Tisztelt Szülők! L'eau Fasse a napköziben verekedés közben megharapta társát. Magatartásáért szaktanári intőben részesítem."

Máig előttem van ez az eset, harmadik általános, az aula egyik félreeső csücske, osztálytársammal papírrepülőket röptetünk, szent a béke. Egészen addig tart az idilli helyzet, amíg ki nem fejlesztem a vadászrepülőt, megerősített csőrrel, és hihetetlenül egyenes röppályával (azóta se sikerült reprodukálni): az első telitalálatnál osztálytársam elkezd verekedni, valahogy a földre kerülünk, én alul, ő meg az alkarjával meglehetősen szakszerűen megpróbálja leszorítani a nyakam. Ekkor támadt a mentő ötlet, izomból beleharaptam az alkarjába, ő ordít, tanár megjelenik, előadjuk pontosan, hogy mi történt. Üzenőfüzet elő, mindketten intőt kapunk. Az enyémben konkrétan az a vicces, hogy láthatóan nem azzal volt a probléma, hogy verekedtünk, hanem azzal, hogy haraptam közben. Ekkor még nem jártam semmiféle harcművészetre, úgyhogy szerintem nem lehet felróni a sportszerűtlenséget :D

A zseniális, VB-hangulatú illusztráció pedig itt látható, köszönet a művész úrnak:

 


Szólj hozzá!

Címkék: verekedés harapás intő


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr532100755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása