Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.20. 09:12 intogyujtemeny.blog.hu

Rajzórán veszélyeztette saját testi épségét - Tamással verekedett

Ms. Mazsola sztorija következik, a girl power jegyében :)

Hali!
Mostanság fedeztem fel az Intőgyűjteményt, és szellemes ötletnek tartom a tanári leleményességek összegyűjtését. Szeretnék magam is hozzájárulni a gyűjteményhez. Sajnos az ellenőrzőm már rég elkallódott, de abszurdsága miatt fejből fújja az egész család egy régi beírásomat.

T. Szülő!

Ms. Mazsola (értelemszerűen a polgári nevem helyett) rajz órán veszélyeztette saját testi épségét (Tamással verekedett), ezért szaktanári figyelmeztetésben részesítem.

XY

Már azt is elég mulatságosnak vélte apám, hogy ,,saját testi épségemet" veszélyeztettem azzal, hogy bevertem egy bunkó srác orrát (igaz, közben én is padlót fogtam), ám az egészben a legfurcsább, hogy a beírást létrehozó rajztanárnő kedvence voltam általánosban és ez már a sokadik órai verekedésem volt nála. Persze ez csak a rajzórák kötetlenebb természete miatt fordulhatott elő (ugyanis az említett Tamás következetesen molesztált, s nem lévén kigyúrt bátyám, jobbára magam vettem rajta elégtételt), általában a konfliktusok rendezését a tanári szemektől mentes területekre szorítottuk (iskola mögött, udvar, susnyás), így fordulhatott elő, hogy az említett bejegyzés a második és utolsó volt pályafutásom során.

További szép napot! Üdv:
Ms. Mazsola

1 komment

Címkék: bunyó szaktanári figyelmeztető elégtétel képnélkül olvasóinktól girl power


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr491925429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rák Attantam 2010.04.20. 14:49:27

Manapság sajnos már ez az időszerű:

T. Szülő!
Gyermekük a rajz óra szünetében veszélyeztette saját anyagi biztonságát (a büfében vásárolt), ezért szaktanári figyelmeztetésben részesítem.
süti beállítások módosítása