Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.10. 05:14 intogyujtemeny.blog.hu

Komolyan utáltuk egymást a szakközepes orosztanárnőmmel

Mai vendégünk KávéMókus.

Sziasztok!
Ha már intőgyűjtemény, akkor bevallom, gyakorlott szülőriogató voltam ( vagy tanár, ez nézőpont kérdése ).

Nekem is megvolt az oroszórák általános feelingje! Konkrétan 13 évig okítottak, akkoriban ez volt a divat… Komolyan utáltuk egymást a szakközepes orosztanárnőmmel. Végzős voltam, év elején kaján vigyorral kijelentette: ebben az évben megszabadulok tőled! Erre vigyorogva közöltem vele, nem gond, megjött a felmentősereg, a vezérbotot átadom a tesómnak! Először elsápadt, majd láthatóan idegessé vált és megkérdezte, szinte félve: én tanítom? Erre én: naná! Komolyan elkeseredett, szinte látszott, hogy most azonnal hazamegy. A későbbiekben kiderült, hogy öcsém méltó maradt nevünkhöz, neki már sikerült az sokszor, ami nekünk csak ritkán: tannéni sírva távozott óráról…

Az intő előtörténete: másik tanhétre készültem, amiben aznap nem volt orosz, így nem volt cuccom. Igaz, ha lett volna, akkor sem feltétlenül használtam volna. Beszélgettem a padtársammal kicsit, elviccelődtünk kicsit, mire tanerő kifakadt: KÉREM AZ ELLENŐRZŐDET! Mondtam, azt is otthon felejtettem. Nem nagyon nyugodott, odament a nyitott táskámhoz és ( tudom, én vagyok a looser ) szinte a tetején ott vigyorgott az ellenőrző! Elkapta a harci hév! Szinte kiabálva mondta: és most beírsz magadnak egy intőt! Én nyugodtan tollat ragadtam és vártam mit diktál, tudtam, mi fog következni. Az intő szövege a következő volt:

"A mai órára nem készültem, nem hoztam felszerelést, zavartam társaimat a munkában és letagadtam az ellenőrzőmet."

Komótosan beírtam, majd odaadtam, hogy láttamozza… Megtette!
Én pedig röhögve olvastam fel az osztálynak az intőt, amit a tannéni aláírt, megjegyezve, ejnye Gabi néni, de kis csintalan tetszik lenni, nahát-nahát! Volt röhögés alaposan! És persze volt röhögés otthon is, amikor T.Szülők elolvasták! Sajna már nincs meg az az ellenőrzőm, komolyan fájlalom is a dolgot, de mentségemül szolgáljék, hogy mindez még 1987-ben történt, azóta nagyon sokszor költöztem, valahol két költözés között elkallódhatott.

Bízom benne, megosztásra kerül kicsiny szösszenetem.

KávéMókus
Nem rossz :) Itt a blogon lassan már running gag az egyes szám első személyben beírt, vagy beíratott és aláírt szóbeli fegyelmezés. Nem igaz, hogy senkinek se tűnik fel, milyen vicces a végeredmény :) Köszönjük a sztorit!

2 komment

Címkék: felszerelés figyelmeztető képnélkül oroszóra


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr21858427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kravver 2010.04.14. 09:09:57

1. Biztos jó móka idegileg hazavágni azt, aki a vizeszsemle agyadba próbál némi tudást tuszkolni. Gratulálok hozzá a család többi tagjának is, incl. a jót röhögő mama és papa.

2. Legalább angolt tanulhattál volna LOSER. (így egy 'o'-val)

Punk!

KávéMókus 2010.11.06. 22:52:57

@Kravver:
Ezt a kommentet csak most vettem észre! Köszönöm a gratulációt, Kravver! Te biztos az iskola mintadiákja voltál! De akkor mit keresel ezen a blogon? Én gyerek voltam, aki csinált csínyeket! A szülőknek is átadom a gratulációt, de kissé alulfejlett a humorérzéked a jelek szerint! :)

Amúgy teljesen igazad van, a loser elgépelés volt, de ahol fűrészelés van, forgács is keletkezhet!
süti beállítások módosítása