Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.02.14. 14:16 L'eau fasse

Az ellenőrző "elvesztése"

Április 22: "Tisztelt szülők! L'eau fasse nem figyel az órán, sőt társait is zavarja a tanulásban galacsindobálással. Megintem." 
valamint
"Tisztelt szülők! L'eau fasse csak ritkán készít házi feladatot. Kérem ellenőrizzék!"

majd
Május 5: "Tisztelt szülők! L'eau fasse-t ellenőrző könyvének elvesztése miatt osztályfőnöki intőben részesítem."

Igen, ez volt az a nap, amikor két beírást is kaptam, az egyiket galacsindobálás köpőcsövezésért, illetve hajlított és tekert papírdarabok lövöldözéséért, postásgumival. Az, hogy zavartam volna a társaimat, erős túlzás, mert arra az órára senki nem figyelt (gy.k. mert szar volt), és mindenki a háborúval volt inkább elfoglalva, amelynek vagy tevékeny részese volt, vagy elszenvedő alanya, mert például vólkmenezésben zavartuk a galacsinjainkkal. A másik jogos, ám kicsit igazságtalan, mert valóban, az én leckém sose volt kész, ellenben a matekhoz kevésbé tehetséges osztálytársaim közül naponta átlagban 2 ember házi feladata került ki a kezem alól, én meg voltam olyan hülye, hogy nem a sajátommal foglalkoztam először. Később ez megváltozott.

Na mindegy, vegyük észre, az ominózus ellenőrző nem veszett el, csak egy rövid időre visszavonultattam (meg ugye szülői aláírás sincs), mert megszólalt a lelkiismeret, hogy mégse kéne ezzel terhelni őseim idegeit, és mellékesen hivatalosan megváltam az intőim nagy részéről, mert a tanárok lusták voltak azokat az osztálynaplóba is bevezetni, OWN.


14 komment

Címkék: eltüntetés intő ellenőrző elvesztése


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr301757247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

niyabinghi 2010.02.14. 17:19:14

"GalacsÍndobálás" - hubazeg, remélem, nem a magyartanár írta eztet itt. :D
A leckeírás kényes téma, nekem ezt mondta egyszer az egyik tanár: "Niya, ha még egyszer óra elején másolja a házi feladatot, én esküszöm, beírok egy egyest. Most mondja meg nekem, mire való a szünet?!
Ellenőrzőt szeptemberben érdemes "elveszíteni", így rögtön lesz kettő, amiben lehet a lapokat csereberélni. ;)

FallingStar 2010.02.14. 20:17:40

Na ebből a gyerekből életrevaló felnőtt lesz:) Csak így tovább:)))

FallingStar 2010.02.14. 20:19:18

Bazz én palacsíndobálásnak olvastam, aztán azt hittem én tévedtem, de nem. Rossz oldalon van a szára a g-nek:) Jó tanárnéni:P

HgGina 2010.02.14. 22:23:43

"... 2 ember házi feladata került ki a kezem alól, én meg voltam olyan hülye, hogy nem a sajátommal foglalkoztam először. Később ez megváltozott."

Később már másét se írtad meg... fuj.

Hozzászóló 2010.02.14. 23:31:45

Mi a korábbi évek ellenőrzőiből vettük ki óvatosan a lapokat, és tettük bele az azévibe. Így ha kaptunk beírást, akkor egyszerűen "eltávolítottuk" a kényes részeket. A tanár meg vakarta a fejét, mert megesküdött volna, hogy már beírt nekünk :D
Ugyanez működik tavalyi orvosi igazolással is, csak figyelni kell a dátumot :)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2010.02.14. 23:37:43

én két intőt jegyeztem meg életemben, bár mindkettő osztálytársé volt:

1) András az órán nemi szervét étkezésre ajánlotta fel, ezért megintem. (ez egy hangos "Kabbe a ..xom" című mondatot követően született)

2) Az órán evett az órán.

Jó hosszú memóriája volt a tanár bácsinak. Manapság már polgármester a szentem.

niyabinghi 2010.02.14. 23:44:56

"Tisztelt Szülők!
Lányuk énekórán engedély nélkül verekedett."
Apám csak annyit mondott, hogy legközelebb kérjek engedélyt... :D

Demo · http://nepkoztarsasagot.blog.hu 2010.02.15. 00:23:07

apám követte még el azt anno, amikor az egyik arc hatalmas fingással dobta fel a pitagorasz-tételt, hogyaszondja:

"Tisztelt szülő!
A gyerek egy állat."

A másnapi matekon többen összeálltak, fingókórust alkotva, mire a szülői aláírás után a következőt biggyesztette az öreg:

"a többi azonban mégnagyobb állat."

#fuckyeahpetrik

Adani 2010.02.15. 08:46:02

Én emlékszem olyanra, h a fia MÁV szignált dúdolt óra előtt majd a rólam elnevezett szerelvény közeledtére figyelmeztetett.

Volt olyan is, h a fia az órán az uzsonnájából visszamaradt kenyérmorzsákat ette a padról. Válasz a szülőtől: A fiam vacsora után a konyhaasztalról eszegette a kenyérmorzsákat. Tanár: Ezt miért írta be? Szülő: Azért, amiért maga.

Flúgatlan 2010.02.15. 09:04:50

Most mi van?

Az a menő, hogy nem írsz leckét meg zavarod a többieket?

Éretlen fejjel ez lehet poén, de kicsit belegondolva ezzel nem kéne dicsekedni.

Ökörködni én is szoktam iskolás koromban, poénos benyögéseimtől egyesek rettegtek (olyan gyenge volt némelyik), de miért menő rendszeresen nem írni leckét meg galacsinnal dobálózni és ezzel most dicsekedni?

Adani 2010.02.15. 09:50:43

Ismerős mesélte, h a gyerekének azt írta be a tanár ,h mindig másolja a házit, hát mi lesz így majd belőle? Válaszolt: Én is mindig másoltam a leckémet és felsővezető vagyok a vállalatnál.

2010.02.15. 13:24:02

Öcsém középiskolába járt még, amikor egyik félév előtt levelet kapott apu a sulijától, amelyben az állt, hogy fia bukásra áll testnevelésből. (Minden másból 4-es, 5-ös volt) Apu röhögőgörcsöt kapott...
Kiderült, hogy ha a tanárnak rossz napja volt, akkor egész tesin kocogni kellett körbe a pályán - az öcsém meg megunta.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2010.02.16. 09:32:38

vegyük észre, hogy viselkedéseddel zavartad az órát (persze, más is), hazudtál a tanárodnak, a szüleidnek, és mentegeted magad. És azt hiszed, jópofi vagy.

mokkaczuka 2010.02.16. 20:38:15

@Hozzászóló: Én ezt nem tudtam volna megcsinálni, nekem mindig betelt, wazzeg! Volt, hogy pótlapokat gemkapcsoztak hozzá.
süti beállítások módosítása