Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.01. 06:02 intogyujtemeny.blog.hu

Meglett a hírhedt beírás!

Át is adnám a szót Bogeyman-nek:


Sziasztok! Egyik haver mondta, hogy létezik ez a blog, és gondoltam beküldöm azt az inntőmet, amit mindig sajátként hallok vissza mindenkitől :) "Tisztelt Szülők! Bogeyman az ebédlőben nemi szervét étkezési célokra ajánlotta fel, ezért megintem." A történet nagyjából annyi, hogy az osztálytársaim elkezdtek kenyérgalacsinokat dobálni a reggeli teámba, én meg azt mondtam, hogy kapjátok be a faszom, amit az ofő meghallott. 

Üdv

Köszönjük szépen, és egyben elnézést kérünk azoktól a kommentelőinktől, akik ezt az intőt előadták, mi egészen eddig azt hittük, hogy csak egy népszerű hoaxról van szó. Ezért szóltunk be érte mindenkinek, de mától revideáljuk nézeteinket vele kapcsolatban, hiszen a tények makacs dolgok.
A történet mindenesetre már-már a népi kultúra része, és örülünk, hogy végre a bizonyíték is előkerült hozzá.


UPDATE: mint azt rögtön legelső kommentelőnk igen jól megsejtette...
Folytatás: Nemiszervét étkezésre, és ami mögötte van :)


42 komment

Címkék: erotika galacsin intő ebédlő olvasóinktól


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr991885103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiri-biri 2010.04.01. 09:22:02

ahan, és pont április 1-én került elő... well, well

Kilgore Trout 2010.04.01. 09:34:12

Az a helyzet, hogy lehet, én vagyok túl öreg, de ez már a 70-es évek elején is megtörtént. Egy akkor ismert tv-s (akkoriban ez még jelentett is valamit) fia járt az osztályunkba, és ő nem is a társainak, hanem konkrétan a tanárnőnek ajánlotta fel, hogy kapja be. Az intő szövege nagyon hasonló volt a fent bemutatotthoz. Szerintem ez kamu.

Véé 2010.04.01. 09:56:03

Fake. Holnapra én is csinálok ilyet.

ponyva máté · http://ponyvamester.hu 2010.04.01. 09:57:21

höhöj :) engem még nem intettek meg ezért :) bár tény, hogy lehet másként is reagálni a galacsindobálásra, pl. teaképenöntéssel, galacsin betéttel

Kun András 2010.04.01. 10:02:01

Nálunk az osztálytársak beírták a következőt az egyik srác ellenőrzőjébe.
"Tisztelt Szülő! Gyermeke az óra menetét hangos fitymacsatoggással zavarta, ezért megintem."

Betteli 2010.04.01. 10:03:13

A tesóm azért kapott intőt alsóban, mert "engedély nélkül szaladgált az esőben".

van-e szándék 2010.04.01. 10:11:38

akkoriban (70-es évek vége) még nem volt szkenner, így nincs tárgyi emlék, de egyszer azért kaptam intőt, mert megkérdeztem órán, hogy elmehetek-e a zsebkendőmért, és az igenlő válaszra elindultam haza, mondván, hogy otthon felejtettem :)

amúgy a posztban szereplő szöveg már a mi időnkben is urban legend volt...

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2010.04.01. 10:13:29

@Betteli: ő egy szabad ember! Micsoda hülyeségekért intenek... nálunk az angol helyettesítő tanár szigora a következő mondatban öltött alakot: "GIVE ME YOUR ELLENŐRZŐ!" Soha többé nem tudtunk röhögés nélkül ránézni, mondjuk nem is kellett.

Csore60 2010.04.01. 10:38:43

Érdekes... Mostanság van egy 15 éves SNI-s (manapság így mondják a gyógyíthatatlanul neveletlent) gyerek, aki szereti romául ezzel köszönteni az idősebb női tanerőket. Mellesleg ő maga nem roma. Megüzentem az anyukájának egy ismerősön keresztül, hogy beszélje le erről a csemetét, mert gond lesz, ha még egyszer meghallom, a gyerek kórházba, én börtönbe kerülök. Azóta csend van.
Az ellenőrzői bejegyzésről annyit, aki ezt valóban beírta, elég gyengus. Ilyenkor bőven elég annyit írni: trágár beszédért....

Darkcomet 2010.04.01. 10:44:03

Ez a poszt egy atveres. 40 eves multam, es mar a 80-as evek elejen is kozszajon forgott az emlitett allitolagos into.

FaBRiK 2010.04.01. 11:02:26

@Darkcomet: Egyetértek. Olyan véletlen nincs, hogy ugyanaz a szöveg többször is felmerüljön szó szerint.

Ez már az általános iskolai tanulmányaim alatt is urban legend volt (akkor még azt sem tudtuk, mi az az urban legend). Ja és ezt a műintézményt a 80-as években tudtam le.

mézescsók 2010.04.01. 11:03:32

A lányomék osztályával az osztályfőnök a következőket iratta be az ellenőrzőbe: "Órán hangosan beszélgettem és ezzel zavartam a tanmenet rendjét." Dátum, majd valamennyi ellenőrzőt az ofő személyesen aláírt!

xaba99 · http://landf.blog.hu 2010.04.01. 11:17:44

@Darkcomet: pedig 95 környékén az egyik srác az iskolánkban kapott ilyen beírást. láttam az ellenőrzőjét is.

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.01. 11:19:13

Hát, nem is tudom.... Petya, a kollégám épp most mesélte, hogy ő annak idején százszámra írt szülői igazolásokat az osztálytársak ellenőrzőjébe. Akkor miért ne lehetne akár egy ilyet is belefirkantani?
Másfelől, ha Bogeyman-nél ez egy gyakori dolog, akkor lehet, hogy kicsit bánom, hogy nem jártam vele egy osztályba..;)

endre69 2010.04.01. 11:21:01

1982-ben az általános iskolában az egyik évfolyamtársunknak is beírta ezt a tornatanár az ellenőrzőjébe, csak nem az ebédlőben történt a dolog.

Rántott máj (törölt) 2010.04.01. 11:35:30

Nyilvan a tanarok is ismerik a varosi legendat, jo szovegnek tartjak, igy alkalmazzak, tehat nem egyedi.

Ninfus Corporation · http://fesztivaljunkie.blog.hu/ 2010.04.01. 11:37:47

Legjobb, egy haverom kapta: "Osztálytársnőjét előzetes figyelmeztetés nélkül, üvöltés kíséretében a kémiakönnyvel fejbevágta ezért megintem"

hátsó szándék 2010.04.01. 11:55:43

Egyszer egy haverom törött, gipszelt lábbal és mankóval jött be nyolcadikban. Az ajtóban megállt, (a tanár már benn ült) és mankóját felemelve, mintegy géppisztolyként ra-ta-ta hangokat adva "lelőtt" mindenkit.

Intőbeírás: "Kovács Elemér mankóját géppisztolyként használva az életemre tört."

Egyébként a postban szereplő beírás kicsit lejárt lemez, de azért jó, egy postot megért.

hátsó szándék 2010.04.01. 11:59:23

@Ninfus Corporation: persze ha figyelmeztette volna, az enyhítő körülmény...

AzHofi 2010.04.01. 12:01:22

A tanaraknak is szokott ümorérzékük lenni ritkán, és meríthetnek is ötleteket bizonyos helyzetek megoldásához a klasszikus elődöktől. Én simán el tudom képzelni, hogy több, vagy több tíz ellenőrzőben is megbújhat hasonló beírás.

komaromi 2010.04.01. 12:04:47

gimnázium 4. osztály, 1 rekesz guinness fogadás az alábbi belépő megtételéért, tornatanárnak így indítani;
"szia szatyor, jöttem tornára geci"

barátom bátor volt, megtörtént, de hangemberség miatt a fogadást ajánlók mégsem adták meg az ígért tétet (talán egy korsó meglett valakitől később)

GreenDogh 2010.04.01. 12:14:10

Muha, szó szerint ilyen intőt kaptam vmikor 1982 körül (ált. iskola), csak én tornasorban mogyoróztam meg magam és a tanár azt hitte neki szól.

hátsó szándék 2010.04.01. 12:15:22

Azt hiszem itt a helye, hogy megemlékezzünk az intőkre reagáló szülői beírásokról is!

Én egyházi gimibe jártam (1992), egy haverom németórán a következő példamondatot találta ki a "gyűlölöm" (hassen) igével: gyűlölöm a panellakásokat. (Építésznek készült)

Erre a némettanár ellenőrzőileg megrótta, hogy ez lekicsinylő volt azokkal szemben, akik csak a panellakást engedhetik meg maguknak.

A szülő válasza (az meg egyetemi tanár volt): "ez a tanári megnyilvánulás kitűnő példája az ájtatoskodó köntösbe bújtatott pártállami eszmék továbbélésének"

Persze mi röhögtünk, hogy a fasz némettanárnak a tökös apuka vissza mert írni. (Bár azt nem tudtuk, mit jelent az a szó, hogy ájtatos, meg pártállam.)

kisqtya33 2010.04.01. 12:39:42

photoshop kezdőknek 30 perc

A nyomda ördöge 2010.04.01. 12:52:02

Késett a technika-tanár (anno: gyak.fogl.), azzal szórakoztunk, hogy a gumikalapácsot pattogtattuk egymás fején. Az én kezemben volt, mikor bejött a tanár:

"Órán helyét elhagyta, társát kalapáccsal fejbeütötte"

Magyarázkodhattam otthon...

Avatár János · http://kurvaszar.blog.hu 2010.04.01. 13:03:35

"Kedves Szülők!

Jánoska szülei megverték az osztályfőnököt, ezért megintem.

az osztályfőnök."

malackarosszarc 2010.04.01. 13:21:46

szóval igen, én erről először 89-ben hallottam (nem láttam, nem velem történt, de legendaként eljutott.)

a kedvenc (ami simán lehet, hogy kitalált, de akár az apám is lehetett volna a válasz író:
Tisztelt Szülő
Psitiki nem itta meg az iskolatejet.
ofő

Tisztelt Tanárnő
Köszönjük az értesíttést, a gyerek kivégzéséről gondoskodunk.
Tisztelettel a Szülők

joeperry · http://joeperry.blog.hu/ 2010.04.01. 13:23:54

Milyen photoshop, bárki beleírhat bármit egy ellenőrzőbe, hogy aztán lefotózza, ez még nem bizonyít semmit.

-gyaloggalopp- 2010.04.01. 13:27:37

Nekem valamikor kilencven körül írt be a számítástechnika tanár, mert a kérése elhangzásakor, miszerint szeretné, ha nem kapcsolnánk be a számítógépeket, hangos csippanással bebootolt az egyik 286-os szupergép, mitöbb: épp előttem. De nem ez volt a baj, hanem az, hogy valami egér is volt ott, aminek a madzagjával lerántottam egy rakat könyvet az asztalról épp akkor, mikor utánakaptam az egér kipottyant és elgurulni vágyó golyójának. Talán még megúsztam volna, ha nem mondom a kérdő tekintettel cselekedeteim okát firtató tanárnak, hogy hagyjuk már azt a szart, hát szétesik az egész.

Vigyem ki az ellenőrzőmet. Vittem. Dúlt, fúlt és írt, "emberünk az órán nem megfelelően viselkedett bla bla bla figyelmeztetem"... No ekkor szólaltam meg, hogy "aztán szépen tessék írni, mert a múltkor sem tudta apám elolvasni"... Egy perc múlva - az osztály röhögésétől kísérve - már a figyelmeztető alatt ott figyelt az intő. :)

Liszi 2010.04.01. 13:47:07

Fake. Anno középsuliban kitéptük az ellenőrzőink középső lapját, és összefűztük, így lett egy kamu ellenőrzőnk, amibe ilyesmi hülyeségeket írtunk. Természetesen ez a szöveg is benne volt.

Deuce Bigalow 2010.04.01. 13:49:46

mekkora bizonyíték, de tényleg!! gratula!

Veér Farkas 2010.04.01. 14:34:09

Elterjedt mendemonda volt már a 70-es években is.

De csak ezért hamisítani egy ilyen firkát elég gyenge jellemre vall.

Blogerovac 2010.04.01. 14:34:22

Valószínűleg 1998-ban történt ez meg először és az időutazó mechanika tanárom onnan idézgette 1986-ban :)

Nagyon régi ez már, '98-ban az ofő csak nosztalgiázott abból, amit még az ő hallott gyerekkorában.

Szalacsi_Dezső 2010.04.01. 14:53:49

@Editke vagyok: Ejnye Editke!
Hagyjuk az erotikus felhangokat. :-))

degi2004 2010.04.01. 15:07:38

sunaznam
...es persze az of-t is

Magyarnaba 2010.04.01. 15:59:27

Ezt Nagy Bandó András találta ki a Bevezetés című művének I. vagy II. kötetében. Ugyaninnen van a "Az órán hülyéskedett (engem utánozott), ezért megintem" idézet is. Szerintem azóta terjed, akkoriban Bandó sok beköpése szájhagyománnyá vált.

Jó könyvek, érdemes elolvasni őket

Fufo 2010.04.01. 17:25:01

Nekem egyszer ált. isk-ban beirták az ellenörzőmbe, hogy "Óra alatt hógólyóval játszott, ezért megintem. Jó szüleim döbbenten elmélkedtek rajta, hány fok lehetett az osztályteremben, ha én óra alatt hóholyóval tudtam játszani :)

calamites 2010.04.01. 17:37:04

az egyik barátom kosárlabda játékvezető, és talán 15 éve hasonló szöveggel indokolta a játékos kizárását a mérkőzésről a jegyzőkönyvben.

calamites 2010.04.01. 17:37:53

@calamites: bocs 20-22 éve lehetett inkább. utánnaszámoltam.

anyadmajma 2010.04.01. 17:40:44

Mázlista. Ilyenekért nem intőt adtak nálunk, hanem kefét. Nem enni, hanem az ember lehajolt, megfogta a bokáját, majd kapott a seggére egy "suhintást" egy hosszú nyelű autómosó kefe nem sörtés végével. Két hétig még a jáccin se káromkodott az illető. Nem beszélve arról, hogy általánosban a 3 tornatanárból egyről se tudom, hogy adott volna intőt bárkinek is a 8 évem alatt. Igaz, nem is az írástudásáért alkalmazták őket......:)

Cook kapitány 2010.04.01. 18:03:22

Nálunk is volt ez általánosban (huszonsok éve), nem urban legend.

lüke 2010.04.02. 08:58:49

végre egy értelmes blog, ami nem a választásról szól:)
süti beállítások módosítása