Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.04.08. 08:43 intogyujtemeny.blog.hu

Pedagógiai gyöngyszem

Sziasztok!

Lányom idén gyűjtötte be a mellékelt pedagógiai gyöngyszemet (csak az utolsó huszadik sor csúszott át a következő oldalra). Először nem is értettem a dolgot, aztán lassan felderengett olvasmányaimból Kreuzkamm tanár úr... Azt hittem manapság ilyen már nem fordul elő. Hozzátenném, hogy az iskola eredményes, a tanító jó szándékú, a gyerekek (és a szülők is) értelmesek. Hiába...

Őszintén szólva, mi se találunk szavakat így elsőre. Mindenesetre, szolidaritásból a watermarkunkra többször odaírtuk a szokásos szöveget mi is :) Köszönjük!


17 komment

Címkék: wtf olvasóinktól üzenőfüzet


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr51888422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vasziljevics 2010.04.08. 21:36:27

a módszerben magában nem találok kivetnivalót, viszont azt nem vágom, miért bűn órán ásítani...

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2010.04.08. 21:59:45

@vasziljevics: Ugyanaz a problémánk.
A sógorom családi legendává vált beírása ált. isk. második osztályból:

"Sándor órán kinézett az ablakon."

Ezt azóta se érti senki, se az óvónő anyósom, se az időközben tanárrá lett sógornőm, férjem, én...

Szegény gyerekek.

ave 2010.04.08. 23:00:04

En ilyeneket akkor szoktam irni, ha unatkozom. Magamtol. Szoval az, hogy ez itt van, nem jelenti, hogy erre a tanar kenyszeritette.

Бабаяга 2010.04.08. 23:20:07

Boldog tanár, akinek ez a legnagyobb problémája!!! Mások pedig magatartászavaros, tanulási nehézségekkel küzdő, hátrányos szociális hátterű nebulókkal küszködnek.
Lehet, hogy manócska tényleg álmos volt?

nemezisazis 2010.04.08. 23:37:12

jézusom. mit szólt volna ha fingszagot fog?

Mike36 2010.04.09. 01:23:32

egyes helyeken már az ásításért is büntetés jár? eszem megáll

a tanító alkalmatlan

somur 2010.04.09. 06:42:44

Hm.
És mi van, ha asztmás a gyerek és fullad? Akkor is tűnhet úgy, mintha sokat ásítozna. Vagy valami egyéb problémája van a tüdejével? (Mint nekem.)

Trackback 2010.04.09. 07:11:31

Ismét egy frusztrált, kisebbrendűségi komplexusban szenvedő, 30-as IQ-jú, antiszociális lelki nyomorék, aki a gyerekeken tölti ki bigottságát és paranoiáit.

bárisnya 2010.04.09. 08:21:26

Szegény kémiatanárnőnk nevére sem emlékszem már, de az osztály bohócának adott intője szövegére mindhalálig: "Órán tüsszentett, megintem."

dula 2010.04.09. 08:23:45

15 évig tanítottam. A tanár felelőssége, hogy a diák ne ásítson -tartson érdekes órákat "oszt' jól van!"
Ettől függetlenül nálam is volt, hogy elaludt egy hallgató -talán mert fáradt volt, másnapos (felnőttek voltak), ...
Én folyamatosan beszéltem, de jeleztem az osztálynak, hogy csendben álljanak fel és menjenek ki. Beszéd közben én is kimentem, az ajtót kulcsra zártuk és felhívtuk a srác mobilját...

van-e szándék 2010.04.09. 09:03:06

A Biblia, az EU és Magyarország alkotmánya, de még a józan ész és az alapvető erkölcsi normák is tiltják, hogy egy gyerek ásítson, fáradt legyen, vagy egyéb nem normális állapotba kerüljön... Ez tök evidens...

dr. Tonyk 2010.04.09. 09:08:57

Remélem a posztoló visszaírt valami frappánsat.

Dee_ 2010.04.09. 09:18:24

Nem gondoljátok esetleg, hogy meg tudja különböztetni a tanár azt, ha egy gyerek fáradt, és azért ásít, vagy ha tényleg tiszteletlenségből tátja nagyra a száját?
Olyan ez, mint a nyelvöltés. Az is lehet betegségtől, koncentrációtól, attól, hogy megnyal valamit a gyerek, de van, amikor egyértelműen a szemtelenség jele. Ezt eldönteni az adott pillanatban lehet csak.
Általánosságban leszólni a tanárt nem helyes...

Rák Attantam 2010.04.09. 09:24:05

A tanár nem tudta megkülönböztetni a "szemtelen" ásítást a természetes biológiai folyamattól (remélem, nem biológia óra volt...). Ha meg tudta volna, akkor azt íratja le 20x, hogy "Órán nem színlelek ásítozást, mert az szemtelenség."

mpisti 2010.07.11. 21:50:57

Én az osztályfőnököm által tartott órákon megpróbálok minden testbeszédi (ahogy az ofő mondaná nonverbális) gusztust bevetni, hogy kifejezzem: az óra qrva unalmas! Észre se veszi, pedig már alvást is színleltem. Eddig egyedül azzal értem el sikert, hogy az anyaggal kapcsolatos poénkodással késztettem szinkronröhögésre a padtársaimat.
süti beállítások módosítása