Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.03.08. 07:53 intogyujtemeny.blog.hu

Dohányzott a női mosdóban

Mára itt van Zsófi egy újabb intője:

Egyik nap, német óra utáni szünetben kimentem a mosdóba, hogy kimossam a táblaszivacsot, de a WC-ben ott bagóztak már akkor az oszt.társaim ... A lényeg az, hogy a Dia megkérte, hogy fogjam meg a cigijét egy pillanatra, mert valamit ki akart venni a táskájából. Én megfogtam, erre pont bejött az ofő, aminek ez lett a végeredménye...

A sztori kicsit "valamit belekevertek az italomba" jellegű, de persze, inkább örülne az ofő, hogy csak egy sima cigi ment kézről kézre a klotyóban :)
Mindenesetre, minél inkább tiltják, annál menőbb lesz, míg ha nem tiltanák, egy tizenéves se dohányozna, de ezt persze soha senki nem fogja bebizonyítani.


44 komment

Címkék: cigi mosdó osztályfőnöki figyelmeztető


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr881817167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scavengario 2010.03.08. 21:21:21

"inkább örülne az ofő, hogy csak egy sima cigi ment kézről kézre a klotyóban :) "

Ennek aztán lehet örülni, ha én anno jobb felvilágosítást kapok, ma nem dohányoznék. Odáig már eljutottam, hogy elektromos cigit szívok, rövid időn belül az se fog kelleni. De nélküle sosem sikerült ilyen látványos eredményt elérnem, hogy csak buliban, sör mellett fújom a "füstöt".

Szóval a dohányzásnak nem kellene örülni. Megkockáztatnám, hogy egy házibuliban elszívott fű ártatlanabb, mint a nikotin.

"Mindenesetre, minél inkább tiltják, annál menőbb lesz, míg ha nem tiltanák, egy tizenéves se dohányozna, de ezt persze soha senki nem fogja bebizonyítani."

Hogyne, okostojás. Nálunk az ellenkezője bizonyosodott be. Az intézmény udvarán van kijelölt dohányzó 18 feletti tanulók részére (végzős évfolyam, okj, esti tagozat). A 18-on aluliak ugyanúgy kijártak, de figyeltünk rájuk. Viszont amikor olyan kollégámat osztották be ügyelni az udvarra, aki nem foglalkozik ilyen dolgokkal, látványosan több tini szívta az a sz@rt. És a legtöbb már nem divatból gyújt rá ezek közül 1-1 szálra, hanem megszokás- és rutinszerűen!

Levéltetű 2010.03.08. 21:50:01

"ha nem tiltanák, egy tizenéves se dohányozna"

Ezt melyik szektában tanítják?

Unommáazegészet 2010.03.08. 21:51:30

Inkább örült volna, hogy csak egy cigi.
Inkább örült volna, hogy csak sör és nem pálinka.
Inkább örült volna, hogy csak szopattak és nem dugtak.
Inkább örült volna, hogy csak egy gyereket öltek meg.
Inkább örült volna, hogy csak pisztoly, mint atombomba.

vernyul 2010.03.08. 22:39:58

Nálunk a gimiben legálisan lehetett bagózni az ún. dohányzóban. Minden diák lemehetett, aki elmúlt 18 éves.

csadeev 2010.03.08. 22:43:59

Sztem igen is kell 1-2 csibészség a suliban, hozzátartozik a jó és tartalmas gyerekkorhoz.Én a padlásra jártam fel bagózni, a kulcs évről-évre öröklődött az arra érdemesek körében(nyilván 11, 12 osztályosok), viszont wc-ben csak 1-2 szer gyújtottam rá, mert irdatlan büdös és engem zavart órákon(és a tanárok is be-be szólogattak).Az udvaron dohányzás nagyjából rendben van, ha az illető nem minden szünetben dohányzik, és nem 17 év alatti. Amúgy ez az odaadta a kezembe a cigit és pont akkor jött be az OFŐ dolog sántít nekem, mert ez egy kedvelt füllentés(legalábbis nálunk az volt :))

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.03.08. 22:47:05

Jogos az intő, legközelebb távol tartja magát a bagósoktól. Dohányozni szégyen.

Rántott máj (törölt) 2010.03.08. 22:59:09

Nagyon hiheto a tortenet.
Eloszor is nem ertem, a tablaszivacs kimosasahoz miert szukseges az, hogy csatlakozzon a dohanyzokhoz, akik nyilvan nem a mosdokagylok mellett fustolnek.
Termeszetesen "a" Dia "megkerte" a level irojat, hogy fogja meg a cigijet, es termeszetesen pont ot, aki eppen csak a szivacsot kimosni ment be, es nem valamelyik osztalytarsat, aki permanensen dohanyzott mellette, ha mar - jo bagoshoz meltoan - arra az "egy pillanatra" nem tudta a szajaban tartani a cigit.
Dohanyozni amugy nem szegyen, azt mondani, hogy dohanyozni szegyen, mar annal inkabb, mert az empatia es tolerancia teljes hianyarol arulkodik.
Az, hogy a tizenevesek nem gyujtananak ra, ha senki nem tiltana, szinten baromsag. Volt olyan osztalytarsam, akinek az anyja vette a cigit, o miert szokott ra? Vagy en, annak idejen, kozepiskola utan, amikor mar vegkepp nem tiltotta senki (szerencsere azota sikerult letennem)?

v2peti 2010.03.08. 23:09:12

"Sztem igen is kell 1-2 csibészség a suliban, hozzátartozik a jó és tartalmas gyerekkorhoz.Én a padlásra jártam fel bagózni, a kulcs évről-évre öröklődött az arra érdemesek körében(nyilván 11, 12 osztályosok), viszont wc-ben csak 1-2 szer gyújtottam rá, mert irdatlan büdös és engem zavart órákon(és a tanárok is be-be szólogattak)."

A dohányzás nem csibészség, és nem diákcsíny, így egyáltalán nem poénos dolog attól, hogy illegális!!! Mert ha betöltik a 18-at, és legálisan teszik, akkor is szívni fognak, meg felnőttkorban is.
Csibészségnek csak azt lehet nevezni, amit az ember felnőtt fejjel már nem követ el, vagy ha mégis, akkor kiröhögik.
Pl. Zsíros kenyeret tesz a kémiatanár köpenyének a zsebébe, vagy büdös sajtot az öltözőbe. Vagy a tanár hátára rakja a puskát, bezárja az osztálytársát a WC-be, ha jönnek az új elsősök (szeptember 1-én), akkor kiírja a szertár ajtajára, hogy WC, stb...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2010.03.08. 23:13:46

@piro: "mert az empatia es tolerancia teljes hianyarol arulkodik."

Mivel a dohányzás irracionális dolog, és nekem káromra van más dohányzása is, nem is áll szándékomban tolerálni.

prosimpozor · http://multimediajog.blogspot.com 2010.03.08. 23:14:40

Az intő amúgy jogos, de nem hatékony. Tudtommal nemcsak a házirend, de jogszabály is tiltja a közoktatási intézmény területén dohányzást. Csakhogy Zsófit nem az intő fogja észhez téríteni, hanem majd ha észreveszi, hogy a mozgólépcső megmászása után hogyan fogja kapkodni a levegőt. A gond csak az, hogy a középiskolás tanárok java része nem ért a diákok nyelvén, hogy ezt el tudja magyarázni nekik. Azt hiszik, az intő majd segít.

Tomi1973Wien 2010.03.08. 23:26:46

idiotasag. a dohanyzas tilos a suliban, es kesz. bebukta. ennyi. en is buktam be anno. megkaptam az intomet, es kesz. nem osztott, nem szorzott.

Gergice 2010.03.08. 23:40:15

Mi egyszerűen oldjuk meg. A mi házirendünk szerint a dohányzás nem jelentése is ugyanazzal büntetendő, mint a dohányzás. Ha ott vagy, látod, nem szólsz és elkapnak, te is mész raportra az igazgatóhoz.

Csore60 2010.03.08. 23:43:53

@prosimpozor:
Tényleg azt hiszed, hogy a tanárok csak intőt osztanak? Minden lehetséges következményt elmagyarázunk, hívunk előadót az egészségügyből, aki megmutatja a dohányzás következtében elhaltak preparált szerveit. Hidd el, minden okosságot elmondunk, lám hiába. Ha van ötleted, hogy mit kéne még elmondani a tizenéveseknek, kérlek, segíts, mert az osztályomban lassan én leszek az egyetlen nem dohányzó.

konyvelomo 2010.03.08. 23:48:22

"...fogjam meg a cigijét egy pillanatra, ... Én megfogtam, erre pont bejött az ofő..."

Ha a véletlenek összejátszanak nincs menekvés ;-) Ez a végleges verzió?

Thresher 2010.03.08. 23:48:47

Dohányozni csicskaság, csak amíg menő lesz benzolos meg ciános papírrudat a pofánkba tolni, addig ezt kevesebben látják be.

Ráadásul a cigi nem oylan mint a pia, ugyanis a ciginek -legyen bármennyire közhelyes- csak káros hatásai vannak, míg a pia -rendes mennyiségben persze- akár jótékony is lehet, de ez nem mondható el a koporsószegről. Arról nem is beszélve, hogy részeg ember mellet nem leszek spicces, addig bagós emberrel meg én is szívom a füstöt.

Ami még érdekes, hogy ha valaki az alpesi hegyekben pipant egyet a tehenek mellett, egyebassza, de hogy még további adakokkal kraftolja a tüdejét ebben a szmogos-benzingőzős világban... Nem sikeres dolog, na!

Az ofő meg örülhet, hogy nem rituális véráldozatot mutattak be a sloziban.

Thresher 2010.03.08. 23:53:33

@Csore60: Hülye ötlet, de kutyaharapást szőrivel. Én a legelső rendes piálos alkalommal úgy bebasztam, hogy kihánytam a vastagbelemet is, plusz frankón néztem ki alkoholmérgezéssel. Mindezt 16 éves, azóta is tudom hol a kontrol, kellet ez a sanyarú tapasztalat.

Szóval fognám a gyereket, és azonnal elszavatnék vele egy -vagy két- doboz cigit, úgy, hogy a másik szálnak követni kell az elözőt. Majd hoznám a lavórt.

Tudod, a kályha nem akkor forró mikor mondják, hanem amikor rátenyerelsz...

ave 2010.03.09. 00:00:44

Szerintem tok jogos.
A kamu mese hozza meg szegyen. Bar lehet alsosokrol van szo, talan ott lehet ezt elkepzelni, hogy ezt valaki igy leirja.

Csore60 2010.03.09. 00:05:10

@Thresher:

Na, most képzeld el, hogy végrehajtom, amit javasoltál, és a gyerek egészségét komolyan veszélyeztetve elszívatok vele 1-2 doboz cigit pedagógiai célzattal. Szerinted milyen gyorsan találnám magam a fegyelmi úton kirúgott tanerők közt? Amúgy sem vagyok híve az erőszaknak, de a szép szó sokszor kevés. Marad az intő, ami a többséget szintén nem izgatja. Elvégre 18 éves koráig tanköteles, így csak nagyon extrém esetben van komoly következménye akár a dohányzásnál jóval súlyosabb fegyelemsértésnek.

changebug (törölt) 2010.03.09. 00:06:12

Kedves Zsófi!

A tanárnőnek igaza van.
Húzzál ki és iskolán kívül igyál, dohányozz, drogoz, élj nemi életet.
Nagy ívben le van szarva.
De az iskolában ne tedd - ennyi.

sklajos · http://www.youtube.com/watch?v=-pVrOUyuiTA 2010.03.09. 00:16:39

Én csak megkértem, hogy fogja meg a farkamat, amíg rágyújtok...

Thresher 2010.03.09. 00:17:52

@Csore60: Ezért is mondtam hogy ÉN csinálnám ezt...mivel nem vagyok tanár.

Nicholas Flamel 2010.03.09. 03:31:14

@Unommáazegészet: @scavengario:
mielőtt komolyan veszitek, irónia. itt az intőkről igyekszünk írni, nem arról, mit kéne szívni a klotyóban, meg mi miért helyes, erről is megvan a magunk véleménye, de azt igyekszünk nem belekeverni. szerintem az intő bemutatása eléggé semleges, a smiley meg jelzi, hogy az adott sort nem komolyan kell venni.

Veér Farkas 2010.03.09. 04:20:38

@piro:
De, cimbi, dohányozni bizony szégyen.

És egy dohányos nekem ne dumáljon empátiáról meg toleranciáról, mert bennük egy szemernyi sincs.
(Kb. mintha egy jezsuita inkvizítor papolna a vallási türelmességről.)

Csore60 2010.03.09. 06:48:10

@Nicholas Flamel:

Tudom, hogy az intő hatástalan az esetek döntő többségében. Éppen ezért nagyon várom, hogy értelmes, földön járó emberek, lehetőleg olyanok, akiknek gyereke is van, mondják már meg végre, hogy szerintük mit kellene tennie a tanároknak intő irkálás helyett.
Higgyétek el, ahol használ az értelmes beszélgetés, ott azt alkalmazom. Abban kéne bölcs tanács, hogy mi legyen azokkal a tinikkel, ahol sem a gyereket, sem a szülőt nem izgatja a dolog. Ja, és a javaslat nem ütközhet a hatályos oktatási törvénybe, nem sértheti az emberi jogokat.

Viviparus 2010.03.09. 06:58:56

Zsófinak egy 150 szavas szódoga/integrálás/100 város vaktérkép minden egyes alkalommal, amikor bűzlik a cigitől. Forgatókönyv: látványosan fölé hajolsz, szimatolsz...ha bűzlik: "papírt elő". Egy idő múlva leszokik róla.

Bartoki 2010.03.09. 07:33:02

@Csore60: "Higgyétek el, ahol használ az értelmes beszélgetés, ott azt alkalmazom. Abban kéne bölcs tanács, hogy mi legyen azokkal a tinikkel, ahol sem a gyereket, sem a szülőt nem izgatja a dolog."

Intő -> magaviselet jegy -> fegyelmi -> iskolából kirúgás.

De ha a szülőt nem izgatja, akkor nehéz bármit is tenni (a szülők többségét izgatja, ezért az intő is hatásos lehet).

selyemhegedu 2010.03.09. 07:41:32

@Gergice: azta de kemenyek vagytok ocsem. neveljetek csak sok besugot.

selyemhegedu 2010.03.09. 07:44:36

@Csore60: csak azt kene nekik megmagyarazni hogy mekkora kibaszott luzerek ha bagoznak - persze az o nyelvukon, es mondjuk egy olyan tanarjuk akire tortenetesen felneznek.

vivax 2010.03.09. 08:22:41

Hát igen. A körülmények sajnálatos egybeesése.
Én is pont emiatt váltam el:P

gonoszboszi 2010.03.09. 08:30:54

@selyemhegedu: egyetértek: ez gusztustalan, hogy társaik beköpésére nevelik az ifjúságot.

gonoszboszi 2010.03.09. 08:45:27

@Csore60: szerintem, ha ez így van - mármint a szülőt nem érdekli - akkor nem sokat. Az intősdivel viszont nem értek egyet, inkább tájékoztatásképp kéne írni a szülőnek - egyszerűen más a hangvétele: a "bűnös a gyerek" hozzáállás helyett (bocs, ezt nem Neked címzem, az intő-rendszer sajátja) inkább megpróbálni meggyőzni. Persze ettől még nem biztos, hogy abbahagyja, de ha a szülőt nem érdekli, meg is feszülhetsz a csemetével...

Marr 2010.03.09. 08:46:23

Az megvan, hogy sokan nem bánják, ha a 14-5-6 éves csemetéjük dohányzik, és akár adnak is nekik cigit? Szerintem ez elég béna.

És ez az intő se menő.

gonoszboszi 2010.03.09. 08:57:29

@Unommáazegészet: jaaaaj, ez durva. Aki cigizik, és nem szidják le érte, az előbb-utóbb ölni fog...? Vagy félreértem a gondolatot?

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.09. 08:57:49

Ha jól értelmezem, ez általános iskola.
A gyerek azért gyerek, mert nem tud még felelősséggel dönteni a sorsáról. A felnőtt dolga, hogy megakadályozza, hogy testi és szellemi fejlődésének kezdeti szakaszában megóvja az önpusztítástól.
WC-be meg füstjelzőt. Ha rágyújtanak, víz beindul. És akinek füstszaga van, annak is intőt. Nem kocsma, iskola!

gonoszboszi 2010.03.09. 09:07:12

@espadazo - Játékbolt:: a gondolat első felével maximálisan egyetértek. De az intő, meg a szimpla leszidás pont nem fogja megakadályozni, mert annyit szűr le belőle a gyerek, hogy ja, ott lehet csak, ahol nem látják. A füstjelző jó ötlet, az első elázás után a WC legalább kiesik. A gyereket meg nem a tanár dolga nevelni, hanem a szülőé. Elég baj, hogy sokan ezt várják.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.09. 09:14:16

@gonoszboszi: A tanárnak saját érdeke is nevelni a gyermeket, ha magának eredményesebb és tartalmas napokat szeretne munkaidőben szerezni.

M. Péter 2010.03.09. 09:21:02

A lanyokra esetleg azzal lehet hatni, hogyha sikerul veluk megertetni, hogy a dohanyzas rancokat okoz, es a dohanyzas abbahagyasa sokkal tobbet jot tesz a szepseguknek, mint az osszes szepitoszer.

Egyebkent meg valami nagy sokk kell, hogy a dohanyfuggo leszokjon. Egy volt gimnaziumi osztalytarsam mar 14 eves kora elott elkezdett dohanyozni. Az apja is dohanyzott, nem zavarta, hogy a fia dohanyzik. Az apa 41 evesen tudorakban meghalt. A kovetkezo nap az osztalytarsam is abbahagyta a dohanyzast.

gonoszboszi 2010.03.09. 09:23:52

Érdekében áll, az biztos, csak lehetősége nem nagyon van rá - legalábbis szerintem. Nem is lehet - meg nem is kell - elvárni, hogy százhúsz gyereket a tanár neveljen.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.09. 09:32:03

@gonoszboszi: Nincs rá lehetősége???:-) Nem velük van egész nap? Ledarálja a szorzótáblát és hazamegy? Ahhoz nem kell pedagógusnak lenni.
Nagyszüleim egy nevelő otthonban tanítottak, sokkal problémásabb gyerekeket. (Megvannak a jellemzések, leírások a gyerekekről, családokról) És lehetett őket nevelni. Nem mindenkit, de akit sikerült, az volt a sikerélmény. Az meg nevelte a többit. Tehetetlenség és lustaság nem mentség semmire.
Ennyi erővel meg is szűnhetne az iskola. Robotok kikérdezik a gyereket, aztán annyi.
Éppen a hülye szülők miatt kell valaki, aki legalább megpróbálja kijavítani, amit apa/anya elrontani készül.

Denimm 2010.03.09. 09:35:06

@piro: Aki nem dohányzik annak baromi irritáló a dohány szag.És a dohányosok a lehető legintoleránsabb népség a világon.Szerintem jó ha 5-10% bagós figyel oda rá,hogy mást ne büdösítsen össze.Még mielőtt zsigeri antidohányosnak nézne valaki én is cigiztem vagy 5-6 évig.És jó volt.Vagy 1 évig hiányzott is.És én is gyökér voltam és lesz@rtam mindenki mást.Most hogy a f@sz másik végén vagyok látom,hogy mennyire mocsok dolog volt a vonaton bagózás,vagy még az akkor legális egyetemi folyosón cigizés.
De az is irritáló,hogy nem lehet úgy elmenni berúgni,hogy ne irgalmatlanul büdösen menjen haza az ember.Mivel a dohányosok kisebbségben vannak ezért talán nekik illene alkalmazkodni.Nem nekem tolerálni.Toleráljon a f@szom.
Állandóan mindent csak tolerálni kell.Majd tolerálok ha oda-vissza megy a dolog.Addig meg mindenfajta kisebbség alkalmazkodjon.

Thresher 2010.03.09. 09:38:51

@Denimm:
"De az is irritáló,hogy nem lehet úgy elmenni berúgni,hogy ne irgalmatlanul büdösen menjen haza az ember."

Nagy igazságot mond az Úr, én ha egy light kocsmai estét tervezek, akkor manapság kapásból olyat veszek fel, ami napokon belül úgy is menne a szennyesbe...

(A fehérnemű az más, az naponta cserélem természetesen... :P)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.03.09. 09:46:09

@Denimm: Volt kollégám meglepetésszerűen lefújta légfrissítővel a folyosón dohányzókat, amíg meg nem értették, hogy ő nehezen viseli el a füstöt :-) Kérdezték tőle, hogy mi van, ha meggyullad valaki, aszonta' nem érdekli, neki meg tüdőrákja lesz és még hányni is fog a füsttől. Megemlítette, hogy abbahagyja a fújást, de akkor meg véletlenül leokádhat valakit. Azután mindenki kijárt az épület elé. Az akarat hatalma :-)
süti beállítások módosítása