Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.03.06. 09:42 L'eau fasse

Csúnya beszédért, összegyűlt fekete pontjaiért

"Sorozatos fegyelmezetlenségéért, csúnya beszédért, és összegyűlt fekete pontjaiért intőben részesítem."

Mindent elárul a beírásról, hogy az általános másodikban született, és konkrétan azért kaptam, mert valamelyik ötödikes vagy hatodikos megtanított arra a szófordulatra, hogy "Bassza meg a ló, mert büdös a fasza!", és én ezt boldogan használtam a saját osztálytermünkben. Kár, hogy nem tudtam, mit is jelent pontosan :) Mindenesetre az adminisztráció menetének (gyk. fekete pontok) szülőkkel való megosztását nem nagyon értem, a többi jogos.


13 komment

Címkék: csúnyabeszéd intő feketepont


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr251813246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.06. 16:07:38

...de ezek után legalább tudtad hogy csúnya dolgot jelent :D

Doryyka 2010.03.06. 16:38:10

Tisztelt Szülő!

Gyermekét figyelmeztetésben részesítem,mivelnemi szervét étkezési célra ajánlotta fel társának.

Nicholas Flamel 2010.03.06. 16:46:13

@Doryyka: köszönjük, még mindig urban legend, bár kommentelőink között már feltűnt az is, akinek személyes ismerőse volt az illető... :)

intogyujtemeny.blog.hu/2010/01/01/intogyujtes

L'eau fasse · http://intogyujtemeny.blog.hu 2010.03.06. 17:53:15

@Doryyka: na arra kíváncsi vagyok, ha tényleg létezik ez az intő, akkor leközöljük, de mivel már annyi mindenkinek a barátjának a barátja szerzett ilyet állítólag, hogy szerintem ez csak egy urban legend.

Don Bolesz 2010.03.06. 18:04:54

az én fiam folyosón való szaladgálásért kapott fekete pntot. mondtam neki mivan gyerek már szaladgálni sem tudsz rendesen? akkor gyakorolni fogunk. leszaladsz a negyedikről utána felszaladsz, vagy ötször oszt a suliban legközelebb pirospontot hozol szaladgálásból :)

cambridge.on 2010.03.06. 18:42:10

Mennyire tudatosan használják a gyerekek a csúnya szavakat ,mint az alábbi történetben.
Két gyerek,az idősebb már iskolás,testvére még csak kiscsoportos óvodás,beszélgetnek elalvás előtt
Ma tanultam két dolgot az iskolában,baszdmeg és kurvaéletbe.
Holnap majd megmondjuk anyunak is.
Reggel az iskolás lemegy a konyhába,ahol az anyja éppen rántotthúst készít,és mondja:a kurvaéletbe én műzlit akarok reggelire!Az asszony dühös lesz, jól elkalapálja a fiút.Közben felébred a kicsi is a nagy zajra és látja amint az anyja üti a testvérét.
Az asszony is észreveszi a fiút és köszön neki.Jó reggelt picim! Te mit kérsz reggelire?
Bajdmeg!Müslit bittotan nem!válaszolja a kisgyerek.

közlekedő edény 2010.03.06. 19:14:04

Egyszer vmi hülye intőt én is kaptam. Nem használt semmit. Van értelme?

Müszijő Csirke 2010.03.06. 19:41:57

Nálunk anno mackó-kártyákat lehetett gyűjteni.Ha jót cselekedtél,kaptál,ha rosszat,elvettek belőle,20 lehetett maximum.A magatartás-jegy a mackó-kártyák számából állt össze,20 maci=5ös,16tól 4es,12től 3as és így tovább.Volt nekem egy intőm: "Tisztelt Szülők! Csaba a szünetben az osztályteremből mackó-kártyáját visszalopta,ezért osztályfőnöki intőben részesítem" :D:D

Mylady 2010.03.06. 20:23:51

@Nicholas Flamel: @L'eau fasse: @Doryyka:
amikor én olyan hetedikes-nyolcadikos voltam, váratlanul végigsöpört egy hír az iskolán és elég nagy felháborodás volt a dologból, eszerint
az egyik párhuzamos osztályban egy fiatal tanárnő leszidott egy (kisebbségi) leányzót, aki visszaszólt, hogy "kapd be a faszom"
erre a tanárnő beírt neki egy intőt "nemlétező nemi szervét élvezetre kínálta" magyarázattal

az tény, hogy én nem láttam a saját szememmel a beírást, viszont a tanárnőt ismertem és kinézem belőle

attól persze még lehet, hogy csak urban legend

Vörösbe esett fedezőjelzőre előjelzést adó főjelző 2010.03.06. 22:00:35

Én igazgatói intőt kaptam 8.-ban, mert kikiabáltam az ablakon, hogy "Balázs Pali". (Jólvan, fogadtunk az osztálytársammal, hogy ki meri kikiabálni :-P )

Ugya nyolcadikosként pont felvételi előtt, be voltam szarva rendesen. Mentem felvételizni, kit fogtam ki felvételiztető tanárnak?? Az igazgatóhelyettest...
Minden oké, jegyeim rendben (4-es tanuló voltam!!) felvételim rendben, nézi a bejegyzéseket, hát ott az igazgatói intő.
Elolvassa, benne van, hogy kikiabáltam az ablakon.
Kérdezi: Legalább valami ocsmányat?
Lesütött szemmel: Nem, azt hogy Balázs Pali, fogadásból...

Elkezd röhögni: ÉS EZÉRT KÉPESEK VOLTAK IGAZGATÓI INTŐT ADNI?!?!
Fel van véve :-)))

Budapest egy (akkor még) elég kemény műszaki sulijában mindez. Csak sajna ott is mélyrepülésbe ment a színvonal az iskolaösszevonással...

Pár hétre rá az osztálytársam petárdákból kiszedte a puskaport, és meggyújtotta az ablakpárkányon.
Kapott érte osztályfőnöki figyelmeztetőt...
Következetesség...

Borcsika 2010.03.06. 22:16:33

1990-ben engedtem meg magamnak a megye ELSŐSZÁMÚ gimnáziumában, amikor a megoldás "leesett" matekórán: "ó Piroska te hülye picsa"! Ezzel csak az volt a gond, hogy a matek-fizika tanárt Piroskának hívták. 4 egész évre elvágtam magam. Lehetett bizonyítani!!! De szép évek voltak!

Mylady 2010.03.06. 22:20:40

Általános iskola, második osztály. A szokás az volt, hogy az örsi gyűléseket nem az iskolában tartottuk, hanem mindig valamelyik család vendégül látta az örsöt. Ropi, süti, kóla. Játék, szaladgálás, kiabálás, ahogy az a 8éveseknél szokás. Az örsvezetőnk egy nyolcadikos liba volt, nem szerettük. Ő se minket. Kb a második ilyen gyűlésen kiakadt, hogy milyen neveletlenek vagyunk és beköpött minket az ofőnek, mert szerinte sokat ettünk és kiabáltunk. Az ofő, aki egyébként egy (gyermektelen) vénlány volt (őt is utáltuk), nyomozást tartott. Ki mennyit evett és hogy viselkedett. A vendéglátó anyuka (3 fiúgyermekkel - nem nagyon tudtunk meglepetést okozni neki) esküdözött, hogy semmi gond nem volt, imádott minket stb. Ennek ellenére az örs minden tagja kapott beírást a minősíthetetlen viselkedés miatt és büntetésként az év hátralévő részében (ez még ősszel történt) nem lehetett családnál az örsi gyűlés. Az iskolában, egy tanteremben kellett játék helyett beszélgetéssel tölteni az időt.

A szülők persze kiakadtak, mert mi az, hogy minősíthetetlen viselkedés? Mit tud egy 8éves kislány/kisfiú tenni, ami így kivágja a biztosítékot? Mi persze hiába magyaráztuk otthon, hogy semmi sem történt. Szidás, büntetés, miegymás. A következő szülőin próbálták a szülők kideríteni, mi volt ez, de az ofő nem tudott nekik semmit mondani, a vendéglátó anyuka pedig bizonygatta, hogy semmi sem történt. A mai napig megoldatlan rejtély, ki mit tett... :)
süti beállítások módosítása