Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.03.02. 16:50 Nicholas Flamel

Rendeltetésének megfelelő mosdó

"A mosdót csak rendeltetésének megfelelően használom. Ellenkező esetben o. f. intőt kapok !"

 

Ez kicsit undi lesz. Szóval a konkrét esetben az igazgatóhelyettes egy iskolagyűlés után összhívta a felsős fiúkat, és nagyjából részletesen ecsetelte, hogy a takarítónő panaszkodott neki, miszerint egy klotyópapír-rétegre gondosan lefektetett, azzal betakargatott, földimogyoróval körberakott kábelt talált az egyik WC-csészében. És hogy ez neki sok.

Megértem, de azt már kevésbé, hogy erre az osztályfőnöknő miért írja be a saját neve alatt minden fiú ellenőrzőjébe, hogy a mosdót csak rendeltetésszerűen használom, különben intőt kapok :D

Az elgondolkodtató rész pedig az, hogy ez ugye egy kollektív intő. Kb. 100 ember mondta el aznap otthon, őszintén, igazat mondva, hogy nem ő volt, esetleg a részletes sztorival a jó étvágyat is meghozva a családi vacsorához, ahol ugye a szülők, gyerekek megbeszélik az iskolában, munkahelyen aznap történteket.

Egy ember pedig - aki a fenti, nem túl konvencionális módon fejezte ki érzéseit a toalettben - elmondja szintén ezt, aztán meg röhög a markába.

A takarítónőnek nem lett volna egyszerűbb az egész, kétségkívül gusztustalan, ocsmány concept-art alkotást megsemmisíteni a WC lehúzásával?


11 komment

Címkék: fosás kollektív figyelmeztető


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr361779977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tesoro 2010.03.02. 21:36:14

Lehet, hogy a takarítónőnek egyszerűbb lett volna, de hosszabb távon nem a legjobb megoldás. Ha szó nékül megcsinálja, akkor azt látja a diák, hogy ezt akkor biztos lehet, jó móka és legközelebb meg majd ki tudja mit talál ki.
Kétségtelen, hogy az igazgató nem a megfelelő kommunikációs utat választotta, de a cél helyes: diák szembesüljön a következményekkel, szülő pedig a problémával.

Bohun 2010.03.02. 22:23:49

Szerintem azzal lett nagyobb móka, hogy elmonta, s utána az egész iskola ezen röhögött.

ducas 2010.03.02. 23:17:04

Szerintem olyan szép kábelt alkotott, hogy megörökítésre tartotta érdemesnek...Van ilyen....Tudnék mesélni...Egyszer egy építőtáborban, szartam egy jó nagy kupacot és a cigit csak úgy magam alá dobtam...Pont a csúcsra pottyant...Szép volt....Nem húztam le...Öt perc múlva jegyeket szedtek a látványért az élelmesek, én meg bölcsen lapultam, de azért dagadt a mejjem a büszkeségtől...Nah valami ilyesmi lehet itten...

Forest (törölt) 2010.03.02. 23:23:32

@ducas: Így van, értékelni kell a művészetet! :)
Fénykoromban nekem sikerült megalkotni egy olyan térplasztikát, aminek az alsó fele lefelé konyult, a felső a terasz felső harmadán felfelé mutatott, és tökéletesen a közepén keresztben egy pozsonyi kifli nyugodott teljes szimetriában.
Persze a mai műhelyekben, ahol csúszdás rendszerű munkapadok vannak már nem lehet megcsodálni az alkotásokat.. Sokan nem is tudják mekkora tehetség lakozik bennük :)
Mondjuk én soha nem hagyom ott az alkotást közszemlére, így kénytelenek vagytok elhinni.. :)

Tesoro 2010.03.02. 23:54:58

Persze, tőlem gyönyörködhet és örömködhet a kupacában mindenki ..otthon, magánügy :). De nehogy már ez legyen a követendő példa. Ha túllépünk az iskolán, felnőttként is sokszor előfordul, hogy az embert a mosdóban, gyomorforgató látvány fogadja, ami se nem higiénikus, se nem "méltó". Próbáljuk meg ne ebbe az irányba terelni a kölyköket.

Vincenzo testvér 2010.03.03. 00:46:23

Az osztályfőnöki intő egyébként egy lehetséges kommunikációs forma. Jogi szempontból semmi. Károkozás nem történt, jogi probléma nincs, itt kérem egyszerűen nevelés folyik, úgy, ahogyan minket is neveltek. Az iskola lassan változik.

Missing Link 2010.03.03. 06:58:16

csak tudnám, mi ebben az undorító és az ocsmány? vagy iskolaszlengben a kábel az egy használt, véres tampont jelent?
én szülőként sztem jót derültem volna ezen a beíráson, vettem volna gyereknek egy fényképezőgépet, és megkértem volna, hogy ha hasonlót lát, dokumentálja.
sikeresen blogom lehetne az indexen.

2010.03.03. 08:38:00

Óóó, hogy a WC-ben?? Hát én az intőt olvasva azt hittem, hogy valami leleményes gyerek a mosdóba szart bele. Hát így azért már tényleg nem értem. A legtöbb amit ráhúzhatnak a gyerekre, hogy neveletlen vicces kölök. Ezek a fontoskodó tanárok... bezzeg azt senki nem deríti fel, hogy melyik gyerek szekálja/bántalmazza lelkileg/testileg a másikat szünetekben. Hozzáértő pedagógusok kellenek, nem pesztrálni folyton minden "szarért" a diákokat.

Vad.Korte (törölt) 2010.03.03. 08:53:10

Ez az egyes szám első személy folyamatos humorforrás. Még nem jöttek rá, hogy mennyire nagyon vicces!! :-D

Vad.Korte (törölt) 2010.03.03. 08:54:35

@Tesoro: Ebben igazad van, maximálisan!

De:
Miért kollektív a büntetés?
És miért ez E/1? :-D

niyabinghi 2010.03.04. 14:38:44

Nem lehet, hogy valójában az of. volt, rajtakapták, és őt büntette az igazgató azzal, hogy 100x kell leírnia, különböző ellenőrzőkbe? :)
süti beállítások módosítása