Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.01.28. 07:05 L'eau fasse

Golyók már megint

"Tisztelt szülők! L'eau fasse a német órán golyókkal dobálózott, és ezt ismételt kérésemre se hagyta abba. Ezért szaktanári figyelmeztetésben részesítem."

Na ez is egy jó történet volt, szintén remekül illusztrálja a magyar oktatás hozzáállását a Gauss-görbe jobb szélén elhelyezkedő diákokhoz. Felállás a szokásos, órán csináljuk a feladatot, némelyeknek rendkívüli erőfeszítésbe kerül egy névelő egyeztetése (holott szerintem még máig ott van a tábla mellett az erre szolgáló táblázat), én meg unom az egészet, már huszadszor böngészem végig a mellettem található Bundesrepublik Deutschland térképet a hülyébbnél hülyébb ábrákkal az egyes tartományok sztereotíp jellegzetességeivel, közben meg valahogy megakadt a szemem egy ilyen szétesett nyaklánc bogyóinak a maradványain a földön. Látom szép átlátszó pirosak, előttem valamelyik osztálytársam épp szerencsétlenkedik egy KATI szórenddel, nagy loboncos haj, golyó indul, érkezik, osztálytárs idegesen hátrakap, káromkodik, tanár elveszi az ellenőrzőjét csúnya beszédért. Persze jött a bemószerolás, hogy valaki megdobta, a következő támadás után le is buktam, de még megúsztam szóbeli dorgálással. Ezután továbbfejlesztettem az eszközt, és valami rendkívül profi postásgumis dolgot alkottam, és azzal folytattam a terrort, osztálytársaim meg állandóan panaszkodtak, és végül akkor vették el az ellenőrzőmet, amikor már elfogyott a muníció, és valaki más kezdte használni helyettem, persze az illető megúszta :)


3 komment

Címkék: golyó németóra figyelmeztető


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr471708063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misc · http://misc.blog.hu 2010.01.28. 20:52:49

mé' illusztrál ez bármilyen hozzáállást?

egyébként meg mit tudna csinálni az iskola azzal, aki terrorizálja az osztálytársait..

trash E46 2010.01.29. 01:40:21

nem érted a léyeget SCUMM...
akkor kapja az intőt amikor már köze sincs a dologhoz

L'eau fasse · http://intogyujtemeny.blog.hu 2010.01.29. 05:11:50

@SCUMM: jogos kérdés, de azért, mert nincs megfelelő minőségű és mennyiségű tanerő arra - főleg általános iskolai szinten -, hogy a hasonszőrű, okos, és mindig az épp legérdekesebb dolog felé forduló diákokat kezelni tudják. Ki is engedhettek volna focizni (vagy adhattak volna valami érdekes németes különfeladatot) minket, akik az óra első 10 perce után már tudták a tananyagot, ahelyett, hogy azt hallgassuk, ahogy a maradék 35 perc a többieknek magyarázással telik el. Jobb híján maradtak a golyszik :D
süti beállítások módosítása