Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.01.22. 06:00 L'eau fasse

Leckemásolás

"Tisztelt szülők! L'eau fasse a leckéit mindennap az iskolában írja, másolja. Szóbeli figyelmeztetéseim nem hatottak rá, kérem, Önök is követeljék meg tőle a tisztességes munkát. L'eau fasse-nak nincs üzenőfüzete."

Ezt a beírást akkor kaptam, amikor valóban sokadszor el lettem kapva azzal, hogy a szünetben írom a leckét. A másolást kikérem magamnak, ugyanis másolásra igaz, hogy kölcsönadtam a leckéimet, de én magam sose szorultam rá erre a megoldásra. Tehát másolás kizárva. A szünetben csinálással meg sose értettem, hogy mi a probléma, mert ellentétben egyesekkel, nekem annyi idő bőven elég volt néhány másodfokú egyenlet, neadjisten emeletes tört megfejtésére, sőt, néhány Petőfi-vers is így került a háttértárolóba. Ezt már sokszor, és sok embernek próbáltam azóta is elmagyarázni, hogy tessék már különbséget tenni aközött, ami létezik, és aközött ami nincs. Nincs: különbség az "utolsó pillanatban" és a "két hónappal előbb" között, illetve szünetben vagy otthon írt lecke között. Ellenben van: határidő előtt leadott pályázat/cikk/stb., illetve az órára elkészült lecke, valamint ezek ellentétei, melyek minősége egyértelműen eldönthető egy vonatkozó időpont segítségével, amelyet a nagybetűs életben határidőnek, iskolában pedig becsengetésnek nevezünk. Mindenesetre a túloldalról átütő, versenyeredményekért kapott igazgatói dícséret eléggé ownolja az egészet :) Az üzenőfüzet meg no comment, mi a tökömnek van akkor az ellenőrzőben iskola és szülők közlései rovat?


Szólj hozzá!

Címkék: lecke figyelmeztető másol üzenőfüzet


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr821688953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása