Intőgyűjtemény

Intők, figyelmeztetők, rovók, beírások, csak a legjobb fajtából.

Beküldés, valamint
intogyujtemeny@gmail.com

Kommentek

  • Kollár László: Valamennyi tancsi' társam nevében köszönöm, hogy felmerült benned, miszerint eg... (2015.11.13. 13:53) Gyűjteményes képnélküli 1 :)
  • sorica123 (törölt): @SCUMM: jaj, ez a káromkodósdi az agyamra megy nekem is. Ha úgy gondolom, hogy ... (2011.01.06. 16:50) Sátán és rock
  • Hagrid: Istenkirály a poszt az elejétől a végéig! Csak hogy stílusos legyek...:-) (2011.01.04. 20:27) Sátán és rock
  • Utolsó 20

Licenc

Creative Commons Licenc

2010.03.10. 08:23 intogyujtemeny.blog.hu

Aerobic a fiúosztályban a vén kéjenc diszkószámaira

Bizonyos feladatok = aerobic a fiúosztályban a vén kéjenc diszkószámaira. Nem tudom, más iskolában is volt-e ilyen, de nálunk ez volt az alap. Hát én bizony nem csapkodtam a fejem felett zenére...

kopi

Fiúosztályban aerobic, diszkózenére? Hát, a miénkben nem volt. Köszönjük az intőt!


5 komment

Címkék: passzív szaktanári tesióra kéjenc intő olvasóinktól


A bejegyzés trackback címe:

https://intogyujtemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr161827523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebca 2010.03.10. 11:03:30

Miért nem lehet idézőjellel, dőlten a kép alá írni hogy mi is van odakaparva? Még nagyjából olvasható, de nah...

Nicholas Flamel 2010.03.10. 11:09:47

@Rebca: mert csomó idő :P ha úgy küldik be, akkor persze szívesen... :)

Rebca 2010.03.10. 11:25:48

@Nicholas Flamel: na majd ha én küldök akkor alá is írom. :P Jártam otthon, hoztam két ellenőrzőt is :D Minden esélyes beírást elküldök, majd válogassátok ki melyik csak nekem poén és melyik érdemes posztra. :)

Nicholas Flamel 2010.03.11. 10:17:40

@Rebca: Biztos lesz sok jó köztük, előre is köszi!

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2010.03.15. 09:29:01

@Rebca: Testnevelés órán a tanári utasításnak nem tett eleget. Bizonyos feladatokkal szemben teljesen passzív a hozzáállása. Intésben részesítem.
süti beállítások módosítása